patsybatsy

Alla inlägg under januari 2013

Av Patsy - 3 januari 2013 05:58

Ja det var så jag tänkte för 5 år sen när man låg där på bb och krystade. Nu kommer det där lilla livet snart. Hur ser hon ut? Å kommer smärtan snart ta slut :P Haha.. Vid denna tiden låg jag med värkar på bb. Manda tittade ut 09,46 tror jag det var. Hemskt å glömma men ha jobbat hela natten så hubudet är inte på skaft kan jag påstå. Men det känns lite konstigt att det ha gått 5 år sen dess att hon kom Manda. Tiden går så fort på nått sätt nu. Men idag blir det lugnt med henne hemma då hon hade feber igår än. Jäkla feber att komma och gå tycker jag. Å Erik jobbar em tyvärr men hon kommer nog underhålla sig med sitt nya Dora spel hon kommer få av mormor/morfar i present. Så ska vi pyssla lite tror jag med och äta gott får man också göra. Hon ska ha kalas på söndag med sina vänner hoppas jag ( ingen som avbokat än ) och nästa helg blir det med släkten och grannar. 5 år, jösses. Jag har ingen liten bebis längre :P


 

Ovido - Quiz & Flashcards