patsybatsy

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Hur fan skulle det ha slutat annars ??

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på bilen. Hade som tur var inte några bilar efter mig eller på sidan men tänk om. Jag var så nära räcket så jag trodde det var kört men jag måste ge eloge till mig själv som klarade av att parera upp bilen igen. Hua. Men ja man måste erfara för veta hur det är helt enkelt men är glad jag slapp krocka.

Ja tentan idag då. Vad säger man om den då? Inte så mye. Beviken jag inte hann kika igenom anteckningarna inna på skolan och kom helt uppstressad till klassrummet. Usch. Men den är skriven och hoppas på ett G nu också. 

Bröt ihop idag här hemma. Det vart för mycket med badrummet nu. Jag vet att Erik fixar det så det är inte det men det vart bara för mycket. Tårarna kom bara. Jag stod där och bara grät och kollade på eländet. Hatar att vara så här. Hatar att jag bryter ihop för lilla minsta. Hatar det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Av Patsy - 12 februari 2014 20:14

Jag är inte ute efter ditt medlidande och jag förmodar att man egentligen skulle hålla käften om hur ens liv är. Men om jag kan varna någon annan eller iallafall få folk att se att allt är inte en dans på rosor, så är jag nöjd.    Jag var så säke...

Ovido - Quiz & Flashcards