patsybatsy

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Jag har svårt att hålla mig på mattan

Av Patsy - 5 februari 2014 19:36

Vad gör så ni går upp i varv? För mig är det att få kritik. Åh herre gud vad dålig jag är på det.  Jag kan verkligen inte ta det när jag väl får det men sen efteråt så sjunker det in och jag tänkner verkligen på vad som sagts. Och just då inser jag att det var vettiga saker som sas. Men just när man sitter där ansikte mot ansikte med människor så blir jag så deffensiv. Detta är något som jag vill lära mig att kunna ta emot. Och inse att folk menar mig inget illa utan att dom vill en väl, och man växer ju faktiskt av kritik. Iallafall när det gäller skolan. Där har jag börjat se att den kritik och råd jag får av mina lärare, det får mig att tänka till extra till nästa ggr.

By the way jag vet inte om man kan märka nått efter 2 veckor med träning men jag inbillar mig att jag har dragit in mig lite. Jo men alltså på magen. Den känns liksom inte lika bullig. Oki det kan ju var sådär när man har ägglossning och mens mm att magen svullnar och att den sen går ner. 
Idag hade jag vilodag och jag mar MEGA ÅNGEST för det. Men tror jag kör lite dubbelt imorgon istället då =) Längtar nu till att få träna och hur sjukt är inte det :P 

Vet ni vad som hände idag? Manda gick hem ensam från dagis. Jag är helt förstörd och ledsen att min tjej har blivi så stor. Jag förstår inget alls. Vart tar tiden vägen? Så imorgon ska hon få prova igen att gå hem ensam. Hua man blir ju alldeles nervös, men när jag var 6 år gick jag faktiskt hem ensam från förskolan. Och det var en bit att gå kan jag lova. Så egentligen ligger hon på samma nivå som jag men det känns, underligt... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards