patsybatsy

Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Hjälp mig

Av Patsy - 10 februari 2014 20:29

Jag orkar inte med det här längre. För var dag som går nu blir jag bara sämre. Jag mår sämre än sämst. Vad är det för fel på mig???? Jag har ingen ork längre. När jag kommer hem från plugg med tjejerna är som som död. Hjärnan KAN inte ta in info alls. Att behöva ursäkta sig hel tiden för man är "trög" börjar nu kännas fånigt får jag säga. Nätterna är somnlösa för det mesta. Jag sover kanske djupt i 3h för att sedan vakna av och till. Trött om dagarna. Ingen gnista alls. Blir ledsen för allt som någon säger till mig för jag är överkänslig. Det drabba skolan för jag kan inte tänka. Tänk själv att du har hela konceptet i huvudet men du får bara inte ut det. Jag skojade med Malin idag och sa att man kanske skulle behöva en bilderbok til provet sen vi ska ha. Jag menar fullt allvar nu. Allvarligt skulle jag behöva den där bilderboken för att få fram vad jag faktiskt kan. Min träning hade jag kommit igång med på allvar men jag orkar inte ens tänka tanken att träna en sån här dag. Idag gjorde det ont i hela ansiktet av nervsmärta när jag skrattade med Manda. Det slutade med att jag började gråta för det gjorde så ont. Ont i tänderna och i munnen har jag fått. Fått brännande känsla under fötterna och i fingerspetsarna. 

Det värsta är att det känns som folk inte tro å mig. Som om jag hittar på allt för jag tycker det är roligt. Tro mig! Det är inte det minsta roligt att behöva sga nej till min knodd för jag orkar inte med saker. Jag hyscha åt henne när hon prata för högt för det blir för virrigt för mitt huvud. Hon går till pappa för han är roligare. Är det så här hon ska se mig? Jag är 31 år gammal och mår som om jag skulle vara 50 med konstant värk och det känns som jag skulle behövas läggas in på psyk för jag är så down och överkänslig för allt... 

Jag vet inte vad jag gjort för fel för att få detta och varför jag ska må som jag må. Det enda jag vill är iallafall bli pigg igen. Det är allt jag önskar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards