patsybatsy

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Kommer jag dö?

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde ont i hela bröstkorgen. Min tanke var bara att nu dör jag. Jag dör här och nu. Jag var uppstressad som bara den och hjärtat slog i 120 och det högg till flera ggr. Det var inte som när man klämmer en nerv, alltså det kändes annorlunda. Det högg och sen vart bröstkorgen varm. Jag fick panik och gick upp. Erik låg nere i soffan och jag gick ner till han. Gick lite i rummet sen följde han med mig upp och la sig med mig i sängen. Jag lyssnade på hans ord men magen började göra ont och bröstkorgen knöt sig. Erik försökte lugna mig men tillslut somnade han av trötthet. Vad kunde han göra ? Inget faktiskt. Men det va bra han somnade för då började jag lyssna på hans andetag och det lugnande mig. Men jag sov bara några få timmar faktiskt den natten. Va orolig hela i sömnen. Usch vad trött jag ör på detta. Jag vill bli en normal människa nu tack. 

Tentan på fredag gör sitt att stressa upp mig nu som tusan kan jag lova. Det är säkerligen den som ligger bakom all stress nu denna veckan iallafall. Valium tack. Men lika bra att tenta av, och blir det omtenta så får jag ta det då. Jag vet att minnet är skit och historian kommer bli svår för mig. Vad jag önskade jag hade så bra minne som vissa av mina kamrater. Jag e stolt över dom att dem minns så bra, men jag vill även såga ut den där lilla hjärnan på dem och dra nytta av den :P Haha nej då skojar bara =)) Det löser sig nog på nått sätt som pappa bruka sä ;)


By the way, ingen som ha kläder i strl 122/28 el större?? Behöver samla på mig lite igen för knodd =) Hojta i så fall =)) 

 
 
Ingen bild

Camilla

18 februari 2014 22:15

Finns här, har också sådana där hugg. Är förmodligen bara stress eller att du helt plötsligt slappnar av. Det går över ett tag!

Kram!

Patsy

18 februari 2014 22:32

Åh tur det inte va hjärtinfarkt då :p Usch bli rädd när det gäller hjärtat faktiskt.
Tack gumman du e söt du ?

 
frozenfire

frozenfire

3 mars 2014 10:43

Vet hur det känns, all denna stress över saker och ting är inte rolig :(

http://frozenfire.bloggplatsen.se

Patsy

4 mars 2014 12:11

Nej det är fruktansvärt vad stress kan göra med kroppen =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Av Patsy - 12 februari 2014 20:14

Jag är inte ute efter ditt medlidande och jag förmodar att man egentligen skulle hålla käften om hur ens liv är. Men om jag kan varna någon annan eller iallafall få folk att se att allt är inte en dans på rosor, så är jag nöjd.    Jag var så säke...

Ovido - Quiz & Flashcards