patsybatsy

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Det är inte så jäkla lätt det här

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt annat sätt än förr om nätterna. Men jag slutar inte vakna. Jag har inte vågat ta ut medicinen än som skulle få mig att sova bättre. Det borde ju bara vara att plocka ut dem, ta dem och låta dem verka. Men gör jag det? Nej.. Imorgon ska jag hämta ut dem. Ska ändå in till bibblan och läsa. 
Ha lite ångest för tentan nu som kommer på fredag. Mest för jag känner att jag kan det men jag kan det ändå inte :P Haha åh jag kan förklara enkelt men jag kan inte få in de mer avancerade förklaringar som man måste börja kunna. En sak är då säkert. Så många fina nya ord som jag lärt mig på denna tid i skolan, förgyller min hjärna. Så jag välkomnar dem, men några i taget ;)

Min träning har fått ligga helt still nu då när jag är som jag är. Vill inte känna stressan att jag inte hinner träna. Men nu börjar det blir fint ute så man kan kanske snart börja gå ute på promander. Men ska ta tag i det igen, fast när jag hinner och känner att jag verkligen vill det också. 

Så en dag i taget, dag för dag är det enda som jag kan åstadkomma just nu. På tisdag har jag ny tid för nya prover igen och veckan därpå ett möte med min Dr. Så får se vad det hela kommer sluta med. Massage vill jag ha =))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 12 februari 2014 20:14

Jag är inte ute efter ditt medlidande och jag förmodar att man egentligen skulle hålla käften om hur ens liv är. Men om jag kan varna någon annan eller iallafall få folk att se att allt är inte en dans på rosor, så är jag nöjd.    Jag var så säke...

Ovido - Quiz & Flashcards