patsybatsy

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Ny dag nya tag

Av Patsy - 31 januari 2014 21:03

Yes idag kunde jag köra min träning igen. Va dock så det sved i låren men va fan. Kör på. Sen efter det så körde jag boxning. Men idag hade jag faktiskt en unna dag med lite gott men får faktiskt säga det vart lite mindre gott än jag bruka. Fick dåligt samvete så åt inte alls de mängder som jag bruka. Kommer kanske bli att jag minska mer ooch mer på de där fredagsmysdagarna.. 
Idag fick jag äntligen läst allt som ska läsas till skolan men nu börjar det att plugga till provet och hitta teorier till vår analys till det här ämnet. Men jag vart himla glad när jag var värdig med det kompendiet som jag fick läsa idag :P


 


Idag fick vi besök förresten. Mandas bästa kompis Karin fick komma och sova över idag. Är så mysigt när de leker och trivs bra tillsammans. Dessutom så har Karin tålamod med Mandas humör. Herre gud den ungen kan bli tjurig.

Har skickat efter nytt paket med kläder från Sweden Rock Shop. Men vart inte så mycket kläder. En ziptröja men sen ett halsband som jag velat haft så länge men varit lite för dyrt. Va rea nu dock ;) Så passade på och slängde även ner en ny plånbok som jag ville ha. Mina fina jag köpte på kryssningen som jag på med Lina, den börjar släppa i sömmarna. Det var dags för en ny en. Så kan lika gärna köpa en där igenom =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards