patsybatsy

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Gah nu är det så det går i ett

Av Patsy - 3 februari 2014 20:59

Fan, nu är det lite mycket i skolan. Plus det hemma. Hinner fasiken knappt plugga hemma nu. Kommer hem och då ska det handlas och göras mat plus att Manda vill umgås, det ska tvättas och hängas tvätt. Djuren ska ha sitt och sedan vill jag hinna träna. Ja jag vet inte men timmarna springer iväg som bara den liksom. 
Men nu är jag igång med träningen. Idag vart det gå/springa 35 min. Jag vet det är inte länge men jag måste ta små mål först för att sedan utöka. Men så svettig som jag var idag var länge sen jag var när jag tränade. Jag saknar Isa lite när det gäller motion för då var man tvungen att gå ut. Isa var vår Sankt bernhard som vi hade i 4 år. Hon var ju helt underbar att gå ut med när jag fick ordning på henne. Och jag var ute nästan varje dag 40 min plus små promenader och ibland längre i ett par timmar. Det var så mysigt att gå ut med henne och se henne själv hur hon utevcklades.... Bra motion med hundar =)
Förresten var på NY och kollade kläder. Kom hem med ett par jeans och jag måste säga jag vart chockad över storleken. Jag har drog 34/33 i jeans men fan tror ni inte jag kom i strl 30. Jag glodde bara på byxorna och tänkte: Fuck, jag kom i dem :P Synd man har sådana fläsklår bara för annars hade ett par till kommit hem men låren ville inte ner i dem :P Haha...

 

   

Åh längtar nu efter att denna kurs ska ta slut och att jag få åka på min egna resa till stockholm. Sedan blir det en Kalmar resa för mig och Manda. Där ska det träffas med gamla klasskamrater och äta gott och dricka gott =))

Jag vart att fundera över vänner igen. Jag har märkt ofta att jag är en sån som hör av mig hela tiden. Medan det är ganska ofta man inte få nått tillbaka i respons. Hm ska man vänta ut eller är bara vissa människor så att de behöver inte höra av sig hela tiden som jag gör :P Haha går det en dag så kan jag tro folk är arga på mig :P Äsch jag är en oroare  ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards