patsybatsy

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Mina ben viker sig....

Av Patsy - 28 januari 2014 23:00

Men jösses. Hur otränad är jag egentligen? Gjorde knäböj idag. Och lite andra benövningar. Fatta jag kunde inte gå nerför min trapp sen. Benen bara vek sig konstant.Ha ha började skratta hysteriskt men åh vad otränad man är. Men nu är drt andra dagen med träning å skärpning av mat. Känns oki än. Suget finns där men jag avstår gott.
Va hos dr idag då. Nu ska ni få höra. Jag är inte kroppsligt sjuk. Jag är psykisk sjuk. Jo visst dr tyckte jag så deppad ut och inte alls glad ut. No shit. Efter att ha poängterat 10 ggr att det är ingen depp och jag behöver ingen psykolog fattade hon vinken. Fick då lämna prover på det mesta. Så nu bara vänta och se då. Jag hoppas det visar nått för då kanske de kan bota några av mina symptom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards