patsybatsy

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Bättre sent än aldrig

Av Patsy - 11 november 2012 03:57

Jag ha varit så dålig att skriva i bloggen sista tiden men är lite less på bloggar överlag måste jag påstå. Tycker att jag tappade fokus också på vad som gäller med min blogg och varför jag har den. Jag ha den för jag vill skriva av mig inte för att jag vill synas för andra... Men kanske man kan komma igång igen lite smått nu. Ha skrivit mycket i min vanliga dagbok dock.


Vi ha då haft festen som man väntade på så länge och nu är det 1 vecka sen den va. Det är ju inte klockt vad tiden rusar iväg för en. Men ja nu är jag 30 fyllde ja. Känns oki får jag erkänna. Ingen större fara så faktiskt. Men festen va skitlyckad faktiskt. Jag va grymt nervös innan för att skulle stämma men det gick bra. Vi fick två avbokningar samma dag men vi hade väl runt 13 gäster. Å storebror kom också =)) Vi hade öl och vin til maten men fasiken det räckte ju till hela festen i alla fall. Jag bjöd på förrätt men den vart inge bra. Brödet hade legat lite för länge och blivit lite gummiaktigt. Men det gick ner. Förrätten bestod av rostat bröd med cream fraiche, räkor, dill och lite citron saft på. Sedan hade vi tacosbuffe kan man väl säga. Så fick folk plocka vad dom ville ha för mat där. Till efterrätt hade vi muffins som jag hade bakat och kladdkaka med grädde. Å framme stod godis och chips hela tiden. Folk blev i alla fall laddade och hade jäkligt kul vad jag kunde se. Vi hade lekar hela kvällen mellan lag Erik och Lag Patsy. Det blev oavgjort :P Men jösses vad kul att se folk släappa loss. Vi fick ihop 3500 ungefär i presentkort på Elgiganten så en tv blir det snart hem. Fick även en jätte fin orkidee av min jobbarkompis Lina =) Vi tog inte så mycket kort men fick en del kort av Mirva som jag tänkte lägga upp här men om ni har mer kort som var med skulle jag vara tacksam för dem så skicka gärna till min mail : Lizard19@spray.se


Karin mästare på lekar =))


Gubben å jag med grannen Fossa som hölls sig ganska lugn =)

 


Här sitter jag och tror de sjunger för oss här ;)

 


Lag Patsy ni rockar!!!

 


Brossan försöker komma underund med hur fan man sätter på sig en klänning

 



Kärleken min <3

 


Sanny som sen vände på denna äggvita så han fick den på sig och resten åkte ut på golvet :P

 


Johan dividera över nått som säkert är mycket viktigt ;)

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards