patsybatsy

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Nya skor igen men även sol =)

Av Patsy - 26 juli 2012 20:09

Hittade äntligen ut till Saxnäs idag på Öland. En av de finaste sandstränderna på Öland. Men det vet allt folk. Campingen där va full och överfull kan man väl säga. Bilar till en förbannelse. Å folk på stranden som kryllade som myror där. Va alla dialekter man kunde höra. Manda hittade en flicka som hon kunde leka med. Va så kul å se henne där i vattnet med sina leksaker och den andra flickan. Lina kom ner och åt lunch med oss där också. Mina ben vart solade idag för jag vågade inte sola mina armar. Dom är röda och ömma. Men va en skön dag efter allt stress på morgon efter att hitta badshorts för Erik.

Shoppade med Lina idag. Ohlala hittade 2 par skit snygga skor. Ett par stövlar som hade kostat 1000 spänn. De va svarta med hög klack och satt som ett skinn till. Jag va så glad för dem. Sen hittade jag ett par stövletter. Lika sexiga dom. Åh jag älskar skor <3 Lite kläder till manda vart det. Men ha inte hittat varken höstskor el fodrat regnställ till Manda. Men ska kika ner till secondhand affären här i Förlösa tänkte jag.


        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards