patsybatsy

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Inte fan är man 20 längre

Av Patsy - 28 juli 2012 08:33

Vi satt alla och tittade på tv igår och helt plötsligt börjar det spelas musik och en massa grabbar sjunger med. Va ett jäkla liv men alla sa ju här hemma att till 22 är det ju lugnt att de får spela. Mamma och pappa bor i ett sånt område där det är en massa hus brevid varandra så ljudet studsar fint här mellan husen. Men kan erkänna att när jag la mig va jag lite irriterad de spelade än och dånade. Va mest förbannad över om Manda skulle vakna liksom. Men tillslut så kom polisen och stängde ner festen. Men jag stod och lyssnade när de kom och jag tror att grabbarna vart lite chockade. De sänkte volymen och bad om ursäkt. Haha jaja d är väl som det är men man somnade runt 01 inatt tyvärr. Nu är det ju så att Lina och jag ska ut ikväll istället ;) Haha men tyvärr är det ju så, när man själv festa tänker man inte på vad dryg man är egentligen. Men när man är nykter då är det skit jobbigt ju :P


 



 
 
emelieH

emelieH

3 augusti 2012 10:12

rikitgt bra blogg. Chika in hos mig, och kommentera gärna

http://enensamfliicka.bloggplatsen.se

Patsy

3 augusti 2012 19:16

Tack det ska jag göra =))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards