patsybatsy

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

D här med sanningen...

Av Patsy - 30 juli 2012 15:17

Nej nu ska jag vara bitterfitta så det bara skriker om det. Jag hatar sanningen. Nej kanske inte så drastiskt men jag vill inte veta sanningen jämnt!!! Alla tar så förgivet att man vill veta sanningen men varför vill man veta det jämnt? Beror väl på lite vad det är. Gör någon mig till åtlöje helt så ja då vill jag veta innan hela stan skratta åt en el nått dylikt om man säger så. Men nej jag vill inte alltid veta allt. Ibland kan det vara skönt å bara slippa veta. Kan även tyckta det är ego ibland. Bara för den andra personen ska må bättre och berätta för att lätta sitt hjärta är det väl inte jag som ska må dåligt. Nej va tyst med dig och behåll ditt svarta hjärta. Ibland är det skönare att begravas med hemligheter som man inte alltid behöver dela med sig om till världen. Hur mycket ha vi inte gjort i ungdomen som man inte berättat för sina päron. Skulle dom må bättre av att veta hur många ggr man svikit dem utan att dom vet, nej verkligen inte. Jag vill inte veta sen när Manda blir ungdom. Jag vill att hon ska kunna berätta saker för mig men om det är nått som hon väljer att undanhålla så vill jag inte veta det senare tack. Och nu till det känsliga ämnet. Nej jag vill inte veta om man min karl i fyllan gör ett snedsteg. El råka göra bort sig på nått sätt. Är väl skilland om man lever i ett förhållande med någon bakom min rygg el nått sånt. Ja då vill jag veta el han får känslor för någon, ja då vill jag veta. Av princip. Men vi är alla olika och alla funkar olika. Jag ha varit bränd förut av sådan och mådde jag bättre av det. Nej jag önskade så att jag slapp veta det. Kanske man inte hade mått så dåligt vissa tider i sitt liv då. Jag önskade så också att jag hade hållt tyst om min svartaste mörka hemlighet. Jag tror jag gjorde mer skada att berätta än att jag inte hade gjort det. Berätta för andra hur du funkar så får människor respektera det helt enkelt. Så här funkar jag respect it please....  


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards