patsybatsy

Alla inlägg under juli 2012

Av Patsy - 24 juli 2012 18:03

   Ja jag vet jag hoppar mellan bloggar men denna hade också en app till telefon så är ju bra när man inte ha tillgång till datorn ju. Å sen kan man styla den lite mer denna blogg. Hatar opersonliga bloggar som inte visar vem du är. Så vi få börja med denna blogg och det verkar som en helt oki ställe =))


Ni gillar väl PatsyBatsy och ska försöka hålla mig till ett ställe nu annars förlora man många som läser...


Idag har det varit en makalöst varm dag får jag säga. Jag ha som sagt avskytt sol men det ha regna det mesta i tiden i dalarna så vi ha inte fått så mycket sol och ska man klara en skit vinter till så lär man väl sola så man får energi. Fy fan bara jag tänker på snö mår jag dåligt men jag älskar ju julen i sig.. Jaja bara 5 månader kvar till jul. Vi va idag på Öland på Talludden och solade. Lina kikade ner en snabbis också. Manda lekte som bara den. Jag satt och solade bara för jag hatar att bada på allmänna platser. Men i alla fall så satt jag där och det kommer ne liten familj med en pojk. Jösses amalia. Mamman hons krek på den där pojken som hörklade av snor och gråt. Usch jag hatar sånt. Jag blir så illa berörd. Å hon skulle slita av han kläder trots han inte ville och mesen till far satt bara och mummlade där vid sidan av. Tillslut åkte de hem för pojken bara grät och morsan skrek som bara den. Usch. Vart gald de åkte för va nära och fråga va fan de hade lärt sig vara föräldrar..  ( Ja jag vet ungar kan vara dryga och jag skäller på Manda med men nej inte så ).



Vi va ner till hamnen och kikade båtar idag med. Jösses låg en båt värd flera miljoner där nere. Den va enorm. Sen va det två jetski under båten också. Lyx ja..
Va in till Euroshop och dom ha utförsäljning på skor till 70%... Å jag hittade jätte fina stövlar som kostat 1500 kr men nu när jag va in och skulle köpa dem så ja givetvis va strl 40 borta =(( Vänta aldrig när ni ska köpa nått. Vill ni ha det så köp det..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards