patsybatsy

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Patsy - 17 maj 2013 04:56

Det är lite så jag upplever facebook sista tiden. För all del får folk vara lyckaliga men wtf. Är verkligen alla så jävla lyckliga och duktiga och rika och perfekta som dom verkar i mellan åt? Jag förstår att folk som är deppade bli lätt ännu mer olyckliga efter att se status efter status om hur perfekta alla är och har det. Jag vart faktiskt riktigt less igår när jag vaknade och kollade facebook och man bara såg en massa leende människor som såg helt galna ut och spred sitt budskap som om dom bodde i ett "Happy land on drugs". Nej jag pallar inte bara sånt här. Man bli ju nästan å se ner på sig själv och undra vad man åstadkommit egentligen i livet. Men jag vet det är bara tillfälligt jag känner såhär men seriöst så måste jag faktiskt ändå få säga att det är helt jävla konstig värld vi lever i ibland.

Happy happy land
I love my family like crazy and we never figth 
I love my husband and I never cheat and I always tell him I love him
I never yell at my kids and hug them a lot
I earn a lot of money to spend on one glas wine when the evning comes

My job is fantastic and I always get a long whit my frieands 
Yeah U wish, the truth is
I love my family but I yell at lot on them when Im mad
I love my husband but Im not blind, and other men are sexy to
I love my kids but come on, they are like little monsters sometimes and I would like to sell them
No I do not earn a lot of money and I drink wine becuse I want to forget about it
My job is a pain in the as but no job no money and my frieands are there to love and sometimes we figth
This is life and the truth and no fuckin la la land like whit pink clouds and happy people on drugs

Ovido - Quiz & Flashcards