patsybatsy

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Patsy - 21 maj 2013 09:12

Varför har folk så svårt att säga som det är med hur man tycker om folk? Jag menar om jag nu inte är intresserad av att umgås med en vän för vi kanske växt ifrån varandra kan man då inte vara ärlig och säga det då? Jag hatar att missledas av känslor som är helt fel faktiskt. Jag begär bara att folk säger som det är. Även om man hittat någon annan att umgås med som man har mer intresse med, det är helt oki men snälla säg som det är. Det finns inget värre än tystnad när man försöker kommunicera. Jag kan liksom lägga min energi på annat då. En vän till mig sa att det värsta hen visste det var när folk bara kapade kontakten. Och jag kan hålla med om det också. Lina och jag behöver inte höras på flera dagar men jag vet att när jag väl skicka mess svara hon alltid hur dum el ointressant ämnet än är. Om jag så bara skicka en fundering. Ja jag vet inte jag kanske begär för mycket tillbaka ibland, vad vet jag men jag anser att man ska ställa höga krav på sig själv och sin omgivning. Men det är jag det...

Ovido - Quiz & Flashcards