patsybatsy

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Patsy - 22 maj 2013 15:53

Ha du fått hjälp? Haha seriöst? 
Tror ni på piller? Det gör inte jag. Är helt emot att piller ska få mig att må bättre. Jag är glad om dessa lyckopiller kan hjälpa andra men jag vill inte ha dem. Jag är en extremt känslomänniska. Många som fått uppleva mina dåliga sidor. Jag blir sur och kort och reagerar på allt. Kan fräsa åt vad som. Egentligen så skulle jag velat isolerat mig dagar som blir som denna för det slutar alltid med att jag säger nått jag inte menar el att folk kolla snett på mig. Men vad ska man säga? Ursäkta men mitt psyke är inte vad d ska vara så förlåt om jag reagerar lite för starkt. Haha folk skulle ju slänga in en på psyk och slänga nyckeln. Fy kan verkligen vara en bitch dom här dagarna. Tack gode gud så just denna svacka så ha gubben klara sig och egentligen Manda med. Jag gräver ner mina tankar i annat istället. Där jag egentligen inte borde vara å gräva men just nu så är jag där. Undra om man gräver för djupt, kommer man ner till helvetet då? Haha seriöst ibland undra jag om där finns en tron som väntar på mig :P Nej jag vet, dramaqueen. Men måste man vara så jäkla bra och perfekt hela tiden? I dont care I love it säger jag ;) 



Ovido - Quiz & Flashcards