patsybatsy

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Patsy - 14 september 2013 18:38

Asså jag borde ha andra saker att tänka på men jag vet i fan vad jag ska göra med mitt hår som känns bara blaha vad jag än gör nu. Jag är såååå grymt sugen att förlänga det igen. Trivdes så bra med mitt långa hår trots att man tappade så mycket hår från det hela tiden. Men frågan är nu då ska man färga det svart el ska man ha det bruna. Men svart är liksom jag också... Damn hatar att inte veta vad jag ska göra med mig själv. Känns som jag tappa mig lite när jag bli så här osäker och sen känner jag att hela jag bli liksom osäker på mig själv.

Nej tror fan jag ska boka tid för det där håret ialla fall. Man får unna sig lyx ibland va ;) Och det höll i 3 månader utan problem faktiskt. Och under den tiden hinner man ju samla till ny insättning igen ;) 

Vad tycker ni ??=)

 



Ovido - Quiz & Flashcards