patsybatsy

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Patsy - 24 september 2013 13:57

Av Patsy - 24 september 2013 11:48

Jag känner mig så hemskt ego. Det är lite som när man får en ny leksak. Jag vet det är nått dyrt jag inte kan behålla men ändå vill jag ha den fast jag vet att folk som faktiskt ha råd att ha den borde få ha den. Men den är så fin så jag vill inte släppa den trots att den inte är min. Vilken jämförelse men ja det känslan lite så just nu med en sak som jag har fått nytt i mitt liv. Jag är fullkomligt  överlycklig att funnit nått som ger mig lite nya syner på mig själv och dels att man faktiskt inte är så konstig med sina analyser och funderingar =) 
Haha wtf vad flummigt det vart nu då :P 
Tar en liten pause här imellan mina läsekapitel i böckerna och allt är PA/HR modeller och roller och kunskaper och mer och mer och mer. Tentan är imorgon och jag vet folk är grymt trötta på mitt tjat men när man ha så mycket som hänger på denna utbildning så vill man inte sumpa bort det faktiskt. Då måste man får G på denna tenta så de förstår att man fatta faktiskt lite av sammanhanget =)

Hade jag vetat innan hur mycket det här tär på alla håll med att läsa så vet jag inte om jag hade gett mig in på det. Haha sorry, vem försöker jag lura? Det hade jag ändå. Jag älskar att utbilda mig och få utvecklas. Herre gud vilken njutning när man faktiskt kan klättra i arbetslivet!

Hur är det med självkänslan då? Ja den är lite sådär. Ena sekunden så känns det så jäkla bra med allt och i andra så känner jag panikångest. Ni som ha följt mig vet vilka problem jag ha med ångest. Men den ha ändå hållit sig lugn och inte fullkomligt kommit upp till ytan. Utan den ligger där nere och simmar runt lite faktiskt. Jag går och maler och tänker i huvudet nu med allt och hur allt kommer bli men jag får inga utlopp för alla mina funderingar. Och de byggs upp mer och mer där inne. Men utan dem skulle inte jag vara jag helt enkelt :[

Ovido - Quiz & Flashcards