patsybatsy

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Patsy - 4 oktober 2012 16:10

Nu mina vänner ha jag äntligen i mitt ägo eyeliner från make up store. Å vilken gullig tjej som jobbade där =)) Hade jag inte varit gift el hon kanske hade jag bett om en dejt  :P Nej en hon va duktig. Så köpte mig en pensel och eyeliner el cake som den heter så nu ska det testas och se om den blir bra. Mycket övning så här i början innan man får in tekniken bara. Men kuligt...
Köpte även fräna örhänge på glitter för nu är det snart halloween så många som tar fram fräna smycken nu. Älskar denna tiden nu innan Halloween =)

 


Gjorde en sminkning idag. Kallar den "Butterfly" och är med skarpa färger. Jätte fin vart den =)


 


Måste tipsa om ett bra märke på Citygross som heter "wet and wild". Jag köpte en cover up dosa där med 4 olika covers som va helt suverän. 69 kr. Himla bra för oss som inte ha råd att köpa jätte dyra sminkmärken. Å den funkar. Helt sjukt. Ha haft en sån liten dosa innan men den va urdålig. Men denna funkade. Men måste dock varna för ett nagellack i deras samling. Det är med glitter i av oika färger. Det sitter som berget. Ja nagellack ska sitta men jag fik ta en liten kniv å skrapa bort det tillslut så hårt satt det. Inte bra

Varit på ikea idag men vart bara små saker. Köpte lite ramar och en ny leklåda till Manda bara. Men sen åkte vi till Rusta och där hade dom en kanon fin lampa som jag bara inte kunde låta bli att köpa. Helt underbar var den. Kommer bild sen. Mamma köpte också en ;)
Ikväll blir det Zorbas med Lina och Jonny. Lina fyller ju år snart och jag med. Så vi ska fira våra födelsedagar lite idag.  Å sen kommer brossan och Fia med också. Va länge sen jag va ut med dem så ska bli kul som attan =))

Ovido - Quiz & Flashcards