patsybatsy

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Patsy - 11 oktober 2012 06:11

Ja jag bli glad för dem som får barn absolut inget ont men ibland önskade jag att man kunde deleta en del inlägg på fb.  Det skär i hjärtat igen och jag är så otroligt barnsugen igen så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag måste vara knäpp ju som inte är "nöjd" med min dotter bara.. För det är väl så folk ser det el ? Men jag är inte nöjd. Jag är kanske kräsen men jag känner att jag vill ha en knodd till. Skulle offra alla nöjen i världen och spara alla pengar jag kunde för en knodd till men med hus och ett barn som behöver saker också är det inte lätt. Ni förstår jag, det är inte billigt det här med IVF men samtidigt vill man ha nått så spara man väl. Jag fatta det. Men att se nyfödda el gravida är otroligt jobbigt just nu känner jag. Förlåt alla ni som läser min blogg. Ta det inte fel men är bara så jag känner nu. I want a baby 2 but I cant :/


 

Ovido - Quiz & Flashcards