patsybatsy

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Patsy - 18 oktober 2012 09:40

Igår satte jag mig på körskolan för att göra lite frågor vid datorn. Kändes bra att få in lite info i huvudet. Jag körde igenom 3 ggr och 3 gången fick jag godkänt vilket kändes bra. Då jag faktiskt inte läst såå mycket så tyckte jag att saker fastnade lätt i huvudet. Så nu är den första lätta delen gjord. NU väntas fas B som säkert är 10 ggr svårare. Men lite medflyt kanske gör att man får en bra start. Åh jag hatar verkligen frågor som min hjärna snurra ihop hela tiden. 

Hoppas innerligt att jag fixar det här körkortet nu för jag är såååååå trött på mopeder som inte vill starta :/ Nu skulle jag köra Manda till dagis. Moppen ville inte ens starta. Fatta nada då den alltid startat. Jag måste ha otur med dessa maskiner helt enkelt :/

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards