patsybatsy

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Patsy - 6 oktober 2012 17:31

Vad tjatigt det blir men ännu en vecka ha gått. Mamsicake jobbar idag men papsi är hemma ialla fall. Brossan och Fia va här idag på lunch. Bjöd dem på mat. Gjorde min fläskfile idag med bacon. Tror den gick hem. Men va kul att få se dem i alla fall innan man far. Manda är väldigt efter Bartek nu. Å det värmer i mitt hjärta att se hur roligt dom har ihop. Men ha varit en bra och lugn vecka. Manda ha varit lite ostabil denna veckan men hon blir ju sådär upp å ner liksom inte så mycket att göra åt. Ska bli skönt å komma hem också. Ha en körlektion som väntar nu på måndag och ska försöka komma till körskolan och plugga lite också. Varit lite siså där nu med det. Men måste skärpa mig liksom. Va på skälby idag och kikade så får ni lite bilder därifrån..


       

Av Patsy - 6 oktober 2012 08:38

Oki nu snor jag ett inläggs tips MEN jag kom på det här faktiskt för lnge sen och glömt dela med mig av ett bra sätt att dölja finnar som är på g. Iställt för att försöka cover up så kan ni rita dit en leverfläck med brun ögonpenna. Jätte bra sätt att gömma och leverfläck i ansiktet en diskret ser faktiskt ganska sexigt ut =)) Så istället frö att lysa rött, gör en fin liten leverfläck som täcker med brun ögonpenna =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards