patsybatsy

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Patsy - 7 oktober 2012 21:32

Hemma igen i Ludvika. Hm höllt på skriva Kalmar men kanske inte så konstigt när man varit där en vecka liksom. Men nu är man hemma igen i det lilla huset. Ha satt upp mina nya lampor från Rusta. Ni måste verkligen se deras nya lampor de har. Ni som älskar ljus kommer älska dem. Det är vaxljus med batterier i så det ser ut som levande ljus men är ledlampa i. Och dessutom så finns det en timer på den så den brinner 4 h sen slocknar den och tänds igen samma tid som man tände den kvällen innan =)) Å fina ord på dem. Kanon fina. 
Men som sagt hemma igen och det kändes oki denna gången. Mamma och pappa kommer ju om 3 veckor så det känns oki får jag säga. Ska bli kul att få hem dem och visa allt vi gjort på huset utomhus. Kalmarresan ha varit bra. Man ha vilat upp sig, skratta och umgåtts och gjort en massa skoj. Så jag är nöjd med resan. Nu blir det att åka ner till jul då så snart måste man köpa julklappar. Och börja pynta för julen. Men ingen julgran i år då. 
Hm insåg när jag kom hem att jag gått lite psyko på smink denna månad. Ops vart len del nyköpt ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards