patsybatsy

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Patsy - 8 februari 2014 19:14

Bajs och dubbel bajs. Ja det är så det känns nu på em. Jag har inte träna idag plus att jag har inte ätit så bra. Är inne i godisbesatthet nu. Fan.. Kastar mig över allt just idag. Åh fan vad jag känner mig som en looser men det är för jag föll i humöret. Kan inte styra över det där. Det känns jätte jobbigt men jag kommer köra dubbelt imorgon nu med träning.. Tar motion på morgon och styrka på kvällen...

Jag undra när min dr ska höra av sig. Jag sover jätte dåligt nu på nätterna. Vrider mig från sida till sida bara och stirra på klockan. Jag hatar det. Blir bara mer och mer trött för var dag som går. Tur jag köpte makeup stores cover conceler. Den täcker mörka ringar under ögonen kanon. Men ska det fortsätta så här kommer jag få göra hudtransplation. Seriöst faktiskt... 

Nej lite Mello kanske piggar upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards