patsybatsy

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Men in black and Ice =)

Av Patsy - 12 oktober 2012 22:09

Ah avnjöt av en film ikväll och 2 återstår. Vi åkte och hyrde film faktiskit. Även om jag ha hyrfilm hem så hyr kah även serier så är inte alltid man ha filmer hemma. Beta av 90210 nu så tar lite tid. Börjar med säsong 3 nu framöver. Gillar verkligen den serien även om den är om ungdomar men kul att följa dem liksom. Älskade ju gamla Beverly Hills. Men i alla fall så såg vi Men in black 3 nu ikväll. Jag älskar ju Will Smith. Ha alltid gillat han sen jag såg han i Fresh Prince och man blev helt snopen av hans humor =) Å sen började man digga han som tusan ;) Men han bruka ju alltid dra med hans humor i hans filmer men hatar verkligen när dom ska göra han till en super allvarlig tråkig roll. Men MIB3 va helt oki. Lite lite sämre än de första men helt oki och mycket bra scener =))


 


Ah gjorde en ganska frän sminkning idag. Va lite kul att se hur folk tittade konstigt på mig men jag tycker verkligen om att testa olika sminkningar och idag gjorde jag en is sminkning. Den va lite pillig men nej det får godkänt =)) Imorgon ska jag testa en annan.. Hihi exprimentera som bara den nu =)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards