patsybatsy

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Bra saker idag så en bra dag

Av Patsy - 24 oktober 2012 21:50

Ja men dagen började ju perfekt. Ha äntligen knäckt 75 kg gränsen. Det känns underbart får jag säga. Å ändå ha jag misskött mig så väldigt nu sista veckan. Hua det föll en sten från bröstet nu kan jag säga. Jag beställde ju äntligen kläder från Sweden rock. Min så snygga jacka som jag suktat efter och tyvärr deras storlekar är inte direkt kända för att vara stora när de ska vara stora. Betsälle L men kan tänka mig dom är som M då. Men jag är värd det som tusan =)) Ja jag vet det lät ego men jag är värd det.

Jaha 30 fyllda mina vänner. Jösses vart ha den här tiden tagit vägen egentligen. 30 år liksom. Men det snurra på helt enkelt å bara att fortsätta sitt liv nu. Det är nu man ska vara vuxen med den där barnsliga glimten i ögat =)


 

Va på möte med kvinnot/tjejjouren nu ikväll. Va så intressant. Kan inte skriva så mycket men jag lär mig mycket och jag slängs in i verkligheten. Känns både läskigt och spännande med denna nya utmaning. Det jobbiga är att man får många minnen som ploppar upp. Kan kännas lite tungt. Men de får komma sen får jag jobba med dom och så kan man gå vidare med att hjälpa andra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards