patsybatsy

Alla inlägg under oktober 2012

Av Patsy - 3 oktober 2012 18:17

Oj oj vilket pass på Leos idag. Va på Leos lekland idag med Manda och Erik och hör och häpna nu, mormor följde med. Va kanon kul att se mamma släppa loss och ösa. Haha. Jag ha nog aldrig slöppt loss så som jag gjorde nu. Man ska verkligen ha mjukisbyxor på sig när man är där ha jag lärt mig. Manda va super taggad men vi va helt slut efter det besöket.
Va in till citygross. Köpte lite smink där. Köpte covers till olika delar av ansiktet. För röda märken, blämmor och sen för mörka fläckar. Köpte även en blå eyeliner som jag ska prova med nu då. Se om jag får till det bättre med ögonen.
Skickade efter ny Brittan parfym nu med. Tog denna då jag aldrig haft den.


 


Imorgon blir det stan å kika lite. Men sen på kvällen ska vi ut å äta med Lina/Johnny och brossan/Fia och fira födelsedag lite. Blir mysigt =))

Av Patsy - 3 oktober 2012 08:42

Nu är vi på andra sidan, el nej inte alls andra sidan egentligen utan mer snett neråt i landet från Ludvika ialla fall ;) Men nu är vi här och njuter av lite semester. Kan säga att min kropp inte mådde bra av att vara uppe så länge. Jobbade natten mot måndagen som vi åkte på. Så jag i princip satte mig i bilen direkt. Jag bäddade ner mig bak i bilen så man kunde sova lite men jag sov väl kanske en timme el två. *gäsp* Men sen på kvällen höll jag på somna kl 20 redan i fåtöljen. Trött som ett as. Dagen efter fick jag influensa liknande symptom och hade ont i halsen och feber. Tror kroppen fick rejält stryk. Idag är jag helt frisk igen och känner mig utvilad faktiskt. Sov så skönt.

Fan skulle ha lagt upp lite sminkningar jag ha gjort nu men inte blivit av. Igår gjorde jag en frosty, en blå/vit snö sminkning. Vart kanon fin faktiskt. Köpte lite nytt smink igår på en liten butik här i Kalmar som säljer små saker. Köpte äntligen ett ljusrosa läppstift och sen en blå penna. Rama in ögonen med blått är vackert. Men ska kika in på make up store här i kalmar och se om jag kan unna mig en bra eyeliner. Vill verkligen ha någon som rama in ögonen i svart, inte svart som blir grått !
Idag ha vi lovat dotra Leos lekland och sen ha vi muta med oss mormor också :P Så blir kul sen kanske Lina kommer en snabbis. Hon ha börjat på ny tidning så tiden finns inte riktigt lika mycket som den bruka. Men kul med nytt jobb dock =))


 

Ovido - Quiz & Flashcards