patsybatsy

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Patsy - 12 oktober 2013 18:54

Herre jesus amalia vad människor kan snabbt förändras. Jag är född gotrogen. Pappa är lika han. Under hans år så har han förlorat och blivit sviken av många vänner just för han varit så godtrogen. Lilla pappa det är tur vi har varandra för jag är precis som du. Jag tror alltid det bästa med människor. Sätter dom på höga pedistaler, vilket kanske är mitt misstag från början. När jag va liten va jag alltid snabb att skaffa vänner men det slutade alltid med att dom hittade andra vänner än mig. Jag ha haft mina bästa kompisar genom åren men det ha alltid slutat med att man stått där ensam tillslut. Tänk att vänner kan vara så en känslig sak för människor. Jag undra hur det skulle kännas att islorera sig själv. Alltså inte från familjen men från annat folk. Eller om man kunde bygga in nått varninssystem som börjar tjuta när man kommer för nära någon. Det skulle jag vilja ha!

När man blir äldre borde ju man inte ha några problem tycker jag att lita på folk. Men barn är ialla fall ärliga och säger kanske, du jag vill inte leka med dig längre. Medan vuxna mer ska köra med mindgames och prata bakom ryggen, ljuger för en mm mm.
Jag är ingen ängel heller. det säger jag absolut inte. Jag kan bli ego ja, och jag bli kall och hämndlysten. Oh jag kan bli hämndlysten. Jag är skorpion och vi glömmer aldrig ett svek. Jag är otroligt långsint. Jag kanske inte är en sån som tar upp det men det finns i mig hela tiden. Men jag är en sån också att när jag tar till mig människor in i hjärtat kan dom nästan trampa på mig utan att jag bry mig för jag är gotrogen.

Jag längtar tillbaka till gymnasie tiden. Det sista året när vi va ett gäng som hängde och trivdes bra ihop. Fan vad kul det var då. Jag ser tillbaka till den tiden ofta och minns den med värme. Men inget håller för evigt. Det finns alltid någon liten jäkel som ha en nål och sticker hål på en bubbla vare sig det är tiden, man växer ifrån varandra el man bli ersatt av andra. Jag tror det är unikt att hålla ihop med vänner mer än några år.

Lina du och jag är nog unika :P Haha el som vi bruka säga "speciella".

 

Ovido - Quiz & Flashcards