patsybatsy

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Patsy - 17 oktober 2013 20:12

Tänk, att det är så lätt att höja på ögonbrynet när andra pratar om prestationsångest sen sitter jag där själv och få panik känslan så det bara skriker om det. Jag behöver ett break i mitt arbete. Ha skrivit och skrivit. Nu sista uppgiften i denna del av tentan men fan så svår så jag blir fan tokig. Jag vet varken ut eller in, hur ska man börja, vad ska man skriva om. Jag, skrivkramp???? No fuck :/ Jisses kanske det lossnar snart, men att sitta och tvinga fram nått är ju inte kul alls och det blir inget bra det heller för den delen. 
När andra läser mina texter säger dom att det är bra skrivet, men jag ser texten som barnspråk. Jag vet vi går den här utbildningen för att lära oss men, ord. Fina ord. Akademiska ord. Varför ska dom vara så svåra. Jag vill kunna skriva som ett proffs. Jag hoppas innerligt jag kommer klara av det tillslut. 

Undra hur många studenter som jag sitter så här och har ångest. Haha jag vet jag inte är ensam men behövde verkligen lite annat att tänka på och skriva om. Låta det flöda från huvudet fritt. Mina egna tankar och inte andras liksom. Bla bla vetenskap hit och psykatri dit och HR hit. Orkar bara inte höra mer om det just nu. Åhhh lossna för helvete nu i huvudet. Jag vill verkligen inte bara sitta här och strirra in i skärmen ju =((

Ovido - Quiz & Flashcards