patsybatsy

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Patsy - 13 oktober 2013 14:00

Hm undra om jag ska ringa hem till päronen och se om de är hemma och vad de gör, nej just det fan. Min mobil är ju sönder ja. Nehe vart inget med det.
Undra om jag ska ringa Lina och skvallra lite kanske, va ju ett tag sen. Nej just det ja. Jag har ingen mobil.
Jag försov mig imorse. Min första tanke, jag måste skicka sms till svärmor och säga jag är på väg. Nej just det ja, min mobil är sönder. 
Måste ringa hem och fråga Erik om han vill ha hämtmat, fan ingen mobil. Helvete också..

Seriöst är jag dum i huvudet, men utan min telefon känner jag mig isolerad från mitt sociala liv. Jag hatar att inte kunna ringa el skicka sms. En sån sak när man står och ha tråkigt och man tar fram å kolla telefon för instagram el vill skicka snapchat. Fuck you liksom. Kan du stå där och drömma typ. Bli sur, ha man lagt ut nästan 5000 på en telefon blir jag ledsen den inte vill fungera även om jag vet att teknik kan gå sönder. Men kom igen efter 4 månader. Tycker dock att Samsung alltid funkat bra för mig. Oki små missar ibland men nej i den stora helheten så ha den funkat bra ändå..

Åh jag vet jag ha inte någon dödlig sjukdom och jag lider inte av nått och ha en frisk familj mm mm men jag saknar min telefon och det gör mig galen, helt jävla galen att vara utan :/ 

Im sad :*(

Ovido - Quiz & Flashcards