patsybatsy

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Va nöjd för fan

Av Patsy - 2 oktober 2013 20:50

Huvudvärk. Bultande jäkla huvudvärk. Ska man drabbas av spänningshuvudvärk igen eller? Nej jag hoppas innerligt det bara är all spänning och stress man ha i kroppen som kommer släppa. Trött som attan men jag ha varit så fokuserad på den är förbannade tentan som vi fick tillbaka idag. Jag är ganska nöjd. Fick tillbaka ett G och det är huvudsaken MEN... Ja det finns ett men. Jag kunde ha gjort bättre. Sista dagarna innan tentan kunde jag INTE koncentrera mig alls. Jag va trött och ofokuserad. Sen just när jag sitter med ett prov så får jag sån prestationsångest. Och jag vet att jag kan mer men blockera mig helt. Allt bara låser sig i huvudet. Så där tror jag att jag tappar mycket. Jag är nöjd över att jag fick G och inte U för hade jag fått U hade jag hamnat efter och haft det hängande över mig. Och då bli jag stressad och det blir bara pannkaka av allt för min del. Men jag är besviken att p.ga att jag kunde ha gett mer. Jag måste gå igenom alla aspekter för att gå igenom allt i mitt huvud. Hur ska jag annars släppa det hela ? 


Det är konstigt vad jag ha förändrats från gymnasiet. Jag va alltid nöjd då med G och man hade inga större mål. Nu? Nu är det som om man nästan pressa sig till gränsen så mycket man bara kan. Näsa tenta är snart igen och jag börjar redan fokusera. Måste läsa tills man stupar typ. Jag får inte slappa. Disciplin Patsy. Hur ska jag annars bli nått annat i livet än det jag är idag? Målen har jag och nu är det bara att ge sig efter dom målen. Fan ta den som ställer sig i vägen för mig.

Seriöst jag behöver komma bort nu och bara släppa skolan helt för att koppla av. Lina och jag dra på kryssning och sedan blir det hotellnatt i Stockholm i helgen =) Fan vad skönt det ska bli! Jag vill bara släppa allt och låta mig få ha roligt faktiskt. Det har varit lite tunga veckor nu och jag har fokusera mer på vad andra vill än vad jag själv vill liksom!

 

Work Bitch ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards