patsybatsy

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

Krasch booom bang men när?

Av Patsy - 23 oktober 2013 19:02

Jag vet redan vad de andra ser. Jag stressar. Det är ett faktum men jag är så tacksam att Madde hjälpte mig avlasta lite med tjejjouren. Så ändå lite mindre. Men jag tror inte folk förstår hur mycket jag vill visa att jag kan, jag kan förstå det här med skolan. Hur viktigt det är för mig att visa att lärarna ser att jag kan och tycker det är intressant. Allt som har med skolan nu måste jag göra. Det kommer absolut först! Å nej jag vet det är inte så bra att gå in i väggen men jag hoppas det finns människor som håller i mig, bromsa mig. Eller kanske även tar emot mig. 
Nu har jag bara 1 uppgift kvar att skriva om och det är sååå skönt. Kan jag äntligen ta tag i läsningen som varit sisdåär med faktiskt. Det blir fokus nästa vecka det. Fast päronen är här men då får det bli att gubben får ta hand om dem denna ggr. 
Det värsta är, eller faktiskt det bästa också att jag tar på mig andras problem på mig också. Men jag har så svårt att bara stå där när nadra har det svårt eller vill prata. Och jag VILL vara där och lyssna. Men jag vill lösa deras problem och det kan jag inte och det frusterar mig så fruktansvärt mycket :/ Önskade så att jag hade en enkel lösning.

Ja just det ja. Min födelsedag idag. 31 år mina vänner. 31 år har jag funnits på denna värld. Det är ju inte klok. Jag känner mig inte en dag över 25. Jag tror jag stannade där och sen kom jag inte vidare. Men jag bry mig inte så mycket om ålder, seriöst faktiskt. Min åldersnojja har försvunnit. Jag lever här och nu.

Här och nu !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards