patsybatsy

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Patsy - 13 januari 2014 13:58

Skulle lämna prover idag. Jo tjenare. Komme rin och sätter mig redo för nålen. Släpat upp en halvsjuk Manda också dit för jag ansåg att dessa prover var jätte viktiga att lämna. Men när jag väl kommer dit till den förbannade VC så säger dom att Dr ville ha en morgontid med mig på fastande mage och samtal INNAN proverna. WTF?? Va fan spelar det för roll att man lämnar prover först då? Jösses amalia. Nej så det blev inge prover lämnade och ny tid om 2 veckor trots att hon vet hur dåligt jag mår =( Jävla skit läkare rent ut sagt. Så kul, nu kommer man gå med denna depp och dimma och värk i 2 veckor till. Men vad gör 2 veckor till när man man redan måt skit så länge.. Jo en hel del. Men ska fan inte låta skiten knäcka mig alls..  

 



Denna veckan ligger oron hos andra vänner. Jag tycker verkligen jag har tur som träffat så bra människor men jag har glömt vad man bry sig om människor när man kommer dem nära. Men det är värt oron, det är värt att man bry sig om människor. För omtanken man får tillbaka får en att le och må bra =)

Ovido - Quiz & Flashcards