patsybatsy

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Patsy - 27 januari 2014 21:31

Varför la jag ut min kropp på instagram ? Ja det kan man undra.. Men det är min peppning. Lika som jag kommer lägga upp kort på bloggen. Det är mitt sätt att motivera mig själv till att verkligen ta tag i det. Men därimot måste jag ju säga att jag har aldrig varit i denna sits som jag är i nu. För jag har inte varit på min idealvikt när jag har börjat träna. Bara det ger mig ett leende. Kommer bara att köra hemmaträning. Jag vill till gymmet men jag är bekväm och vi har ju träningssaker hemma som funkar plus min egna kropp att träna med så nej jag börjar med det. Är så glad att få tips från en gammal vän som är PT =)  Det betyder verkligen en hel del å få pusch och hjälp på vägen. 
Idag vart det 30 min intervall på gåbandet. Jag måste säga att även om jag nästan kräktes när jag sprang log jag genom smärtan för efter inte ha tränat på flera månader så klarade jag av att springa i 10 min. Det är helt sjukt mycket för mig kan jag lova...

Så nu är det nya krafter för morgondagen =))

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards