patsybatsy

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Patsy - 21 januari 2014 20:10

Ja nu är jag inne i den där perioden då jag helt enkelt inte kan säga nej till gott. Kakor och chips och ostbågar. Har inte den styrkan att säga nej nu bara. Jag ställde mig dock på vågen och hade faktiskt tappa lite så är ingen panik med vikten. Ligger där jag ska ligga i vikt men jag kan inte falla ner i gropen igen för det söta. Fast det har jag nog gjort eftersom jag inte kan sluta äta nu. Jäkla jul som gjorde det....  

Har lite roliga saker nu som väntar. Delsa ska jag till Stockholm vilket jag ser fram emot. En ensam natt borta. Jag ska unna mig god mat och ev kanske boka in mig på någon massage. Jag är grymt sugen att prova massage. Ingen jäkla thai massage men nått annat. Och dessutom givetvis ett besök på min rockbutik. Måste inhandla lite nya småsaker. Mer ringar andra och accessoarer. 

Dessutom så har jag bokat en resa ner till Kalmar. Vi är några från högstadietiden, el ja hela 0-9 gick vi tillsammans, som ska träffas och käka mat och prata minnen =) Jag ser fram emot det för vi är ett gäng som trivdes bra i skolan tillsammans. De övriga kan jag inte säga nått om. Har ingen lust el framtida lust att träffa dem igen.... 

By the way snart dags för mig att tatuera mig igen. Ska faktiskt boka tid nu för en bentatuering. Jag har ett ärr som jag vill tatuera över. Och jag har den perfekta tatueringen som jag vill göra. Har velat göra den ett tag för den är såååå cool. Och nu finns det plats. Benen har inte varit så där jätte stor favvis att tatuera. Inte för jag inte tycker det är snyggt men jag föredrar att ha mina tattoos där dom syns. Och jag visar inte mina ben så ofta så känns som man inte får visa upp dem då. Annars får jag väl gå o kort kort hela tiden :P Haha... 

Ovido - Quiz & Flashcards