patsybatsy

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Patsy - 30 januari 2014 18:30

Ja tänk att redan eftter 3 dagar har jag så ont i mina lår så jag tror ta mig fan jag dör snart :P Haha helt sjukt. Stackars muskler där inne i benen som skriker. Men nu ha jag kommti igång och ja faktiskt så ha jag redan gått ner några hg. Jag behöver väl egentligen inte gå ner mer men det är ett plus ändå. Drömmen är ju att komma ner till 65 men jag vet inte om jag skulle lyckas med det. Bygger ju för en stabilare kropp.
Haha bästa träningsmusiken är absolut Björn Rosenström ;)




Känner att jag e grymt tråkig nu. Läser bara och visst det lär man ju göra för skolan men. Vill göra nått kul nu. Festa eller kanske åka bort el nått. Ja jag vet inte, bli lite wilrd och crazy för att få ut all energi som man boxat in i sig. Behöver få utlopp för dem :P

Ahh har funderat igen om framtida jobb. Va lite inne på att jag ville jobba på personalenheten i Ludvika kommun. Men efter vår intervju med dom så känner jag inte alls för det längre. Nej jag måste nog få lite mer intryck från andra organisationer också för att få lite mer insyn. Ja det är svårt det där med framtida jobb.... 

Ovido - Quiz & Flashcards