patsybatsy

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Patsy - 9 januari 2014 17:39

Har bokat tid nu hos Penny igen för att sätta i långt hår. Yes dyrt och jävligt onödigt men är det nått som boosta mig så är det just detta faktiskt =) Blir svart igen men kommer ha underhåret i rosa. Tror det kommer bli skitläckert. Ska dessutom sätta in 60 cm denna gången vilket är ganska långt =) Ja va fan man lever bara en ggr liksom. 
Nästa tattoo väntar också nu i slutet på månaden. Kommer också kännas bra faktiskt. Längtar. Ja jag vet folk tycker jag har nog men orka bry sig. Min kropp mina beslut. Kommer boka ny tid igen om 2 månader. Ska göra mig en liten jul tatuering som jag har funderat på länge... 

Om det inte har märkts har jag lagt ner Fb aktiviteten lite. Inget särskilt har hänt, jag har bara tappa lusten. Kan inte förklara det men det var som lite rehab tid :P haha... 

Va på ikea idag med Anton. Vi käkade mat och snackade ikapp lite det som vi missat under de veckor vi inte setts. Va riktigt trevligt. Tråkiga va att jag höll på svimma bara mitt i maten. Det vara svartnade och hela huvudet snurrade och jag mådde illa. Fick sätta mig med huvudet mellan benen och ta djupa andetag.  Va inget kul alls... 


 

Ovido - Quiz & Flashcards