patsybatsy

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Patsy - 14 januari 2014 20:52

Denna dagen har gått i ett. Men nu sitter jag här med rumpan i soffan och kan andas ut äntligen. Mitt huvud fixar inte mycket nu för tiden. Förr var det liksom full fart jämnt. Nu om det blir lite mer än vanligt får jag panik nästan. Huvudet bultar och man mår crap. 
Men när jag tittar mig i spegleln tänker jag att det var värt det. Nu har jag äntligen mitt långa hår där igen. Jag fullkomligt älskar att sätta i löshår. Och nu är det ju ganska dyrt, men beror kanske på vad man lägger pengar på. Jag spara och verkligen lägger undan för detta. Då skipper jag hellre fika, bio, kläder mm på ett tag och unna mig det här. Och tatueringar =)                            

                                              


   
Men jäklar jag e öm nu i huden. Kändes extra mycket idag att sätta in mitt hår. Men Penny va snäl. Kan ju sitta där nästan hur länge som helst och njuta och tjåla. Så himla go tjej hon är =)

Haft Anton här hemma och plugga lite. Himla kul och Manda blir så fascinerad av han. Tror allt hon är lite svag för han :P 

Imorgon skolan då för att göra vår pp presentation. Känner mig lite smått nervös men jag vet inte, känns ändå oki på nått sätt. Men jag är lite nervös för våran lärare. Han skrämmer mig och få mig att känna mig som en osäker 5 åring. Usch. Men jag hoppas det ska gå bra imorgon.. 

Ovido - Quiz & Flashcards