patsybatsy

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Patsy - 23 januari 2014 22:42

I så många år har jag varit vilsen med mig själv. Jag har inte vetat vilken stil jag trivts i. Inte gillat min kropp. Känt mig allmänt misslyckad som människa faktiskt. Men nu trivs jag. Min familj ger mig trygghet. Mina tatueringar hjälper mig att älska min kropp. Jag läser nått jag tycker är intressant. Min kropp trivs jag oki med just utseendemässigt. Oki finns saker jag vill ändra men överlag så nice. Och min stil älskar jag. Mitt sätt att sminka mig och bära mig själv är jag nöjd med. Och ja.. Det betyder mycket bilder. Jag är inte självkär. Men jag tröttnar dels fort på mina profilbilder. På instagram älskar jag att ladda upp kort. Och tycker ni det bli för mycket. Skit i att följa då!

Ovido - Quiz & Flashcards