patsybatsy

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Patsy - 17 januari 2014 11:44

Jag har äntligen lyckats ta en bild som visar håret ganska bra. Jag och bilder är inte så bra men skit samma. Hade haft den som profilbild men äsch gillar den jag har nu =)
Iallafall håret jag valde är svart, givetvis, med rosa slingor. Fast dom rosa är i två olika nyanser. Jag valde rosa för jag tycker det rosa bryter av det väldigt mörka men ändå blir det goth över det hela. Kvalitén på håret efter förvisso bara 3 dagar i, verkar helt oki faktiskt. Köpte denna gången produkter av Penny också och det märks skillnad får jag säga. Bara oljan gör det så lättare att borsta igenom på nått sätt. 
Ska bli kul och ser hur länge det sitter om jag verkligen sköter om det extra noga denna gången. Har faktiskt inte platta håret en enda ggr men däremot använder jag blås på det. Men jag kan ställa in min hårtork på olika nivåer av värme och valde den mellersta. Inte för varmt. Och min andra nackdel är väl att jag duscha håret varannan dag vilket är kanske lite för mycket, men någonstans måste jag dra en linje :P Haha!
Penny i sig är ju otroligt duktig och bra att prata med. Man berättar helt enkelt vad man vill lägga ner för summor och vilka val som finns och hur man vill ha det. Hon berättar sin åsikt om valet och tillsammans når man en bra lösning tycker jag. Lätt att prata med och lätt på hand vid håret. Alltid öppen att lösa saker och ting. 
Så om någon av er vill förlänga håret eller fundera på det, fundera inte längre. Gör det ! Ja det kostar en del men jag lovar, om det är nått som gör att man känner sig extra vacker så är det att få långt hår. Tycker jag iallafall ;)

Länken till Penny är: www.extensions4u.se

 

     

Ovido - Quiz & Flashcards