patsybatsy

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Patsy - 18 januari 2014 20:34

Jag har farit runt som en idiot idag kan jag lova. 4 affärer i Borlänge bara. Kakor, korv, pynt mm mm har vi letat hela dagen. Fick ta en liten pause och vi kidnappade Anton för lite mat på Ikea. Asså jag tror Manda har blivit småkär i Anton :P Haha.. Hon blir jätte blyg och generad när han prata med henne och häromdagen sa hon: Du, mamma jag gillar Anton lite grann. 
Gumman då ;) Men det är ett hårt slag för pappa. Jag ser på han att inser att Manda börjar ser andra "killar" eller hur man ska uttrycka det. Erik har alltid varit den enda för Manda liksom. Det är lika dom har en praktikant som går på dagis, en kille. Manda prata mycket om han när hon kommer hem och säger han är starkare än Erik mm. Haha Erik blir skit sur :P Stackarn det är inte lätt.

Men nu har vi pyntat lite iallafall. Eller lite vet jag väl inte om jag skulle vilja kalla det men en hel del. Jag hoppas det blir bra imorgon. Ska bli kul och tro det eller ej men jag ska klä ut mig till drottning. Åh det kommer kännas konstigt att klä ut sig til nått så "fint".  Lovar att ta kort sen. 


 

Har bokat in min resa nu till Stockholm alldeles ensam faktiskt. Det ni. Kan jag unna mig en hel ensam resa för att min själ ska få lite lyx så gör jag det och gjorde. Fan det ska faktiskt bli kul =) Ja lite för skolan är det med förvisso :P

Ovido - Quiz & Flashcards