patsybatsy

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Patsy - 12 januari 2014 10:15

Vilken jävla helg det varit. Ja den är inte över än förvisso så kanske den bli bättre men det tror jag knappt. Men har skrivit färdigt mitt arbete nu iallafall för psykologikursen men sen om det är bra nog det vet jag inte. Har lite rättning kvar av den annars tror jag den får duga som den är. Ska försöka övertala lite folk att läsa den bara nu också ;) Lina fick den för att rätta i word. Jag och mina stavfel. Tjiho liksom. 

Lilltjejen har blivit sjuk också. Öronen och förmodligen har hon en urinvägsinfektion för hon springer på toan hela tiden och kissar. Men det svider inget dock. Nu börjar hon bli orolig för sitt kalas också. Nästa helg ska vi ha maskerad party för hennes kompisar. Hon slutar ju på dagis sen efter sommaren så hon ville fira rejält. 

Blivit dags att sätta i långt hår nu igen också. Yepp. Kunde inte hålla mig längre då min frisyr är crap just nu. Det var skitläckert att raka underhåret när det va just rakat. Men när det växer ut.. Inte så snyggt längre. Lika bra att sätta in löshår så får jag se om jag till sommaren vågar klippa mig så håret blir att växa ut snyggt och inte som det ser ut nu. No way. 
Känner mig riktigt crap nu vad gäller utseende. Vet inte vad det är men får inte till DET liksom. Vare sig med smink eller hår. Hm kanske ska gå tillbaka lite till mina gamla rötter. Mer goth mer mörkt :P Kan jag bli mer mörk förresten ? :P Haha.. Har börjat fundera på träna men varje gång jag gör det hittar jag en ursäkt för att inte göra det så det betyder väl helt enkelt att jag inte är redo för det. Väntar nog till våren när temp mätaren visar lite trevligare grader så kan man börja gå ut igen eller iallafall inte frysa ihjäl på morgonen när man gå ner till källaren :P 

Ovido - Quiz & Flashcards