patsybatsy

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Radera radera

Av Patsy - 12 januari 2014 10:15

Vilken jävla helg det varit. Ja den är inte över än förvisso så kanske den bli bättre men det tror jag knappt. Men har skrivit färdigt mitt arbete nu iallafall för psykologikursen men sen om det är bra nog det vet jag inte. Har lite rättning kvar av den annars tror jag den får duga som den är. Ska försöka övertala lite folk att läsa den bara nu också ;) Lina fick den för att rätta i word. Jag och mina stavfel. Tjiho liksom. 

Lilltjejen har blivit sjuk också. Öronen och förmodligen har hon en urinvägsinfektion för hon springer på toan hela tiden och kissar. Men det svider inget dock. Nu börjar hon bli orolig för sitt kalas också. Nästa helg ska vi ha maskerad party för hennes kompisar. Hon slutar ju på dagis sen efter sommaren så hon ville fira rejält. 

Blivit dags att sätta i långt hår nu igen också. Yepp. Kunde inte hålla mig längre då min frisyr är crap just nu. Det var skitläckert att raka underhåret när det va just rakat. Men när det växer ut.. Inte så snyggt längre. Lika bra att sätta in löshår så får jag se om jag till sommaren vågar klippa mig så håret blir att växa ut snyggt och inte som det ser ut nu. No way. 
Känner mig riktigt crap nu vad gäller utseende. Vet inte vad det är men får inte till DET liksom. Vare sig med smink eller hår. Hm kanske ska gå tillbaka lite till mina gamla rötter. Mer goth mer mörkt :P Kan jag bli mer mörk förresten ? :P Haha.. Har börjat fundera på träna men varje gång jag gör det hittar jag en ursäkt för att inte göra det så det betyder väl helt enkelt att jag inte är redo för det. Väntar nog till våren när temp mätaren visar lite trevligare grader så kan man börja gå ut igen eller iallafall inte frysa ihjäl på morgonen när man gå ner till källaren :P 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards