patsybatsy

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Mitt huvud klarar inte mycket

Av Patsy - 14 januari 2014 20:52

Denna dagen har gått i ett. Men nu sitter jag här med rumpan i soffan och kan andas ut äntligen. Mitt huvud fixar inte mycket nu för tiden. Förr var det liksom full fart jämnt. Nu om det blir lite mer än vanligt får jag panik nästan. Huvudet bultar och man mår crap. 
Men när jag tittar mig i spegleln tänker jag att det var värt det. Nu har jag äntligen mitt långa hår där igen. Jag fullkomligt älskar att sätta i löshår. Och nu är det ju ganska dyrt, men beror kanske på vad man lägger pengar på. Jag spara och verkligen lägger undan för detta. Då skipper jag hellre fika, bio, kläder mm på ett tag och unna mig det här. Och tatueringar =)                            

                                              


   
Men jäklar jag e öm nu i huden. Kändes extra mycket idag att sätta in mitt hår. Men Penny va snäl. Kan ju sitta där nästan hur länge som helst och njuta och tjåla. Så himla go tjej hon är =)

Haft Anton här hemma och plugga lite. Himla kul och Manda blir så fascinerad av han. Tror allt hon är lite svag för han :P 

Imorgon skolan då för att göra vår pp presentation. Känner mig lite smått nervös men jag vet inte, känns ändå oki på nått sätt. Men jag är lite nervös för våran lärare. Han skrämmer mig och få mig att känna mig som en osäker 5 åring. Usch. Men jag hoppas det ska gå bra imorgon.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards