patsybatsy

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Hetl jäkla slut men ja hon är värd allt

Av Patsy - 18 januari 2014 20:34

Jag har farit runt som en idiot idag kan jag lova. 4 affärer i Borlänge bara. Kakor, korv, pynt mm mm har vi letat hela dagen. Fick ta en liten pause och vi kidnappade Anton för lite mat på Ikea. Asså jag tror Manda har blivit småkär i Anton :P Haha.. Hon blir jätte blyg och generad när han prata med henne och häromdagen sa hon: Du, mamma jag gillar Anton lite grann. 
Gumman då ;) Men det är ett hårt slag för pappa. Jag ser på han att inser att Manda börjar ser andra "killar" eller hur man ska uttrycka det. Erik har alltid varit den enda för Manda liksom. Det är lika dom har en praktikant som går på dagis, en kille. Manda prata mycket om han när hon kommer hem och säger han är starkare än Erik mm. Haha Erik blir skit sur :P Stackarn det är inte lätt.

Men nu har vi pyntat lite iallafall. Eller lite vet jag väl inte om jag skulle vilja kalla det men en hel del. Jag hoppas det blir bra imorgon. Ska bli kul och tro det eller ej men jag ska klä ut mig till drottning. Åh det kommer kännas konstigt att klä ut sig til nått så "fint".  Lovar att ta kort sen. 


 

Har bokat in min resa nu till Stockholm alldeles ensam faktiskt. Det ni. Kan jag unna mig en hel ensam resa för att min själ ska få lite lyx så gör jag det och gjorde. Fan det ska faktiskt bli kul =) Ja lite för skolan är det med förvisso :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patsy - 4 mars 2014 12:12

Nu är jag rädd för allt känns det som. Ja först har man ju denna röntgen av huvudet som ska göras på torsdag. Vad kommer de finna och kommer de finna något? Jag kan inte sluta tänka på allt elände som det det kan ställa till med om de skulle finna nå...

Av Patsy - 28 februari 2014 07:30

Jag är glad jag har fått en sådan bra läkare nu som verkligen bry sig om mig och vill jag ska må bra. Det tråkiga är att jag åter igen måste gå igenom något som jag hatade som liten. När jag va 16 hade jag huvudvärk. Ofta kan jag tillägga. Läkaren vi...

Av Patsy - 21 februari 2014 18:48

Jag vet inte vad som vakar över mig ibland men idag tror jag att någon hjälpte mig på vägen till Blg. Jag kom i 80 och hade kört förbi en lastbil. Var oki vägar, lite slask här och där. Men inte så man skulle snurra men jo visst fan fick jag snurr på...

Av Patsy - 18 februari 2014 21:52

Drastisk rubrik, men kan ärligt säga jag vart rädd igår kväll när jag la mig. Hade lagt mig, helt nöjd och tänkte, gud vad skönt att få sova. Då högg det till. En känsla jag aldrig känt i hela mitt liv. Rakt i bröstet så högg det till så det gjorde o...

Av Patsy - 16 februari 2014 20:59

Ja men att varva ner det var inte så lätt som jag trodde att det skulle bli. Att ta bort klockan från nattduksbordet måste vara en av de bästa sakerna jag har gjort dock. Jag kolla inte alls längre vad klockan är och jag kan slappna av på ett helt an...

Ovido - Quiz & Flashcards