patsybatsy

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Patsy - 2 september 2012 09:05

Är det inte så alla ni som är tatuerade ? Jag trodde först folk skojade när dom började med de där pratet. Men det är som ett beroende nästan. Finns så mycket fint man vill göra. Jag hittar på saker nästan varje dag. Å den skulle jag vilja el åh det skulle jag vilja skriva. Låg å tänte på en sak igår kväll. När jag blir mormor undra vad mina barnbarn kommer tycka om mig å då som är så tatuerad ? Men samtidigt så idag är så många tatauerade både gammal och ung. Känns som det kommer inte vara ovanligt. Undra hur det kommer se ut på hemmen när vi bli gamla ;) Tatuerade gamlingar med hål överallt efter piercingar också :P Nej det har jag skippat. Jag hade en i undeläppen förr. En ring först sen bytte jag till stav. Jag älskade den men fick ta ut den då jag började jobba här i Ludvika. Jag klädde i den men sen hade jag också en man som hatar sånt. Jag gjorde även en i ögonbrynet senare men den vart infekterad. Fick ta ut den ganska fort efter. Nej jag är nicleallergiker också så jag nöjer mig med öronen. Hade ju hål uppe i örat också, i brosket. Men smart som man var i ungdomen så gjorde jag dem på en festival. Åh så bra det va då. Exet försökte göra dem rena med sprit när han hade tagit dem men hjälpte inte. De läkte aldrig och varade bara. Usch. Så fick ta u dem. Men hade en kvar som jag hade gjort tidigare men den värkte liksom hela tiden. Även om den va läkt men den värkte liksom. Nej jag ha mina vanliga hål i öronen de får duga. 


 


Va bra sugen att åka till Blg/Västerås idag. De har ju Deichman där å vill hitta stövlar till Manda fodrade. Fan ha fått slänga myckte nu här hemma. Hittade ett par jeans som jag hade fått en stor reva i. WTF kom den ifrån liksom ? Men dom åkte i våran traslåda. Sen igår tog jag på mina svarta tygskor och se där.. En jävla reva i dem också. Men vad sjutton. Sen la jag undan ett par sommarskor i mina Tradera låda som jag inte använder alls längre. Hm så det är ju tur man är skofreak så man har extra hemma :P Där se ni det lönar sig att köpa mycket skor. 

Ovido - Quiz & Flashcards