patsybatsy

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Patsy - 11 september 2012 21:55

Gah nya skor på skopunkten och ha hitta 2 par favvisar =)) Så läckra. Vill köpa mer skor men måste först köpa mina kläder från Sweden rock. Men kolla vad snygga kängor. Va länge sen jag hade så snygga stövlar el kängor. Sen gillar dom här andra svarta. Det är absolut inte min stil annars men wow. Föll för dem. VILL HA =))


   

Av Patsy - 11 september 2012 14:35

Gjorde lite blå sminkning idag =)) Egentligen ville jag ha lite ljusare som basen men jag hade ingen ljusblå hemma så fick balnda och fick inte till det som jag ville ha det... 
Åh minns när jag va yngre då brykade jag alltid ha stenar limmade runt ögonen. Nu är jag lite för gammal för det känner jag men farligt när Manda kommer i den åldern, då ska mamma testa =))
Nöjd med mascaran jag köpte igår. Isadoras självklart. Fick fina långa fransar. Jag fixar bara inte lösögonfransar. Skulle behöva gå kurs i det faktiskt :P

 

   

Av Patsy - 11 september 2012 08:46

Fan vad less jag blir att inget går i lås som jag vill. När jag fick hem att det va gyma för barn på Marnäskolan så vart jag överlycklig att äntligen kan Manda går på nått och nära ligger det. Men så bra då att det va så få anmälda och de slog ihop till en stor grupp på en dag som inte passa oss alls så bra. Onsdagar kl 17. Erik jobbar mer veckor än helgar. Så fick avboka henne. Va söndagar från början som va mycket bättre ju. Jaja kanske lika bra att vänta då tills man får körkort så kan jag köra henne vart hon vill sen. Men trist bara att man inte fick göra nått med henne då hon ändå behöver motion. Det finns familjegympa på gymmix men på Junibacken. Hur gör jag när det blir snö och inte kan åka moppen liksom ? Hålla på att pussla med bussar ? Nej tack =( Nej bara avvakta då :/

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards