patsybatsy

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Patsy - 16 september 2012 21:59

Åh jag vill också ha en naken katt!! Men jag tror man får vänta tills man kan ha katt inne igen för det är ju absolut ingen ute katt. Haha Marias lilla låg under en filt för det va lite kallt. Så söt. Jag vart kär i hennes katter. 
Jag älskar ju katter överlag, ha alltid varit mer för katter än hundar. Dom är så självständiga liksom. Lite diviga el hur man ska se det. Jag gillar det =) Men har fortfarande inte hittat någon kattunge jag vill ha där ute. Letat hela sommaren men nej ingen man fastnat för... *suck*

 

   

Av Patsy - 16 september 2012 11:02

Ja denna sminkning  är ganska mild men jag gillar ljuslila. Det är divas färger och den ljuslila dom har är makalös fin. Jag bruka inte använda så glittriga ögonskuggor men efter x-antal sminkningar nu som jag sett på andra bloggar förstår jag att det är ett lyft faktiskt. Metallic är också läckert. Åh måste köpa fler av den metallic färgen. Blir sånt lyster i hela kittet så att säga. Men hör är det lite milt =))


   

Av Patsy - 16 september 2012 09:15

Jag är glad det vänt för henne och kul att se henne i lite mer modeartiklar än skandal. Hon är ju så fin och är värd att få synas på den bra sidan igen. Oki lite skandaler får man göra men inte för många och inte för allvarliga som att visa muttan t.ex Lite onödigt. Men här är en vacker bild på henne som va stilikons bild =)) Jag gillar dock inte klänningen men hade den varit helblå hade den varit kanon fin på henne.


 

Ovido - Quiz & Flashcards