patsybatsy

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Patsy - 19 september 2012 08:23

Inatt kom du till mig igen. Varför retas det så förbannat när jag vill inget hellre. Jag höll i min son inatt. Det va min dröm, ett barn, en son. Han va så lik mig. Mina ögonbryn och ögon. När jag tittade in  hans ögon såg jag bara kärlek. Manda tyckte inte om han. Hon ville inte hålla han men jag höll honom i min famn. Kysste hans näsa. Det är jobbigt imellan åt att veta att man kan inte bara bestämma sig för att bli med barn. Man måste köpa sig ett barn. Priotera säger alla. Det där förbannade körkortet ska tas nu men hade ju hellre lagt de pengarna på barn :/ Men än är det inte för sent. Jag fyller bara 30. Det finns tid än att skaffa ett barn till, jag vet. Men när det kommer så här på natten så känns det extra jobbigt att vakna och inse att man ha ingen bebis :/

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards